Jesteś osobą potrzebującą, której nie stać na terapię?

  • Zgłoś się do nas po darmową pomoc.
  • Telefon jest przeznaczony dla osób dorosłych.
  • Wsparcia udzielają studenci psychologii, osoby empatyczne i chcące nieść nieodpłatną pomoc.

 

Skontaktuj się z Nami

wsparcie psychologa

Różne problemy - różne rozwiązania

☎️ Telefon działa od poniedziałku do piątku, w godzinach 14:00–22:00 oraz w weekendy, w godzinach 11:00-22:00.

Zasady działania TeleSynergii:

  • Anonimowo – nie musisz podawać swoich danych.
  • Z życzliwością – rozmawiamy o każdej ważnej dla Ciebie sprawie.
  • Dyskretnie – to, co powiesz, zostaje między Tobą a naszymi konsultantami.

 

studenci

Kim są konsultanci TeleSynergii?

To grupa studentów psychologii, którzy dyżurują przy telefonie, aby wspierać osoby w kryzysie.

  • Mają doświadczenie w rozmowach z osobami w trudnych sytuacjach życiowych.
  • Potrafią słuchać i rozumieją emocje swoich rozmówców.
  • Nie narzucają gotowych rozwiązań – wspólnie szukają najlepszej drogi wyjścia z problemu.

Chcesz pracować w telefonie wsparcia dla wszystkich potrzebujących?

📢 Jesteś studentem psychologii? Zdobądź cenne doświadczenie, pomagając innym!

👉 Zapisz się na praktyki online i rozwijaj swoje umiejętności w realnym kontakcie z osobami potrzebującymi wsparcia.

📧 Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej!

    Regulamin Infolinii TeleSynergia

    § 1.
    DEFINICJE

    1. Świadczący usługę – Martyna Jasińska, prowadząca działalność gospodarczą pod
    firmą „Centrum Psychoterapii i Coachingu Synergia Martyna Jasińska”, adres dla
    doręczeń: ul. Wielka Odrzańska,18/1, 70-535 Szczecin, e-mail: zarzad@synergia-
    centrum.pl, NIP 9551962277, REGON 320632399, będąca organizatorem bezpłatnej
    pomocy psychologicznej w ramach infolinii TeleSynergia.
    2. Usługa – bezpłatna pomoc psychologiczna w ramach infolinii TeleSynergia pod
    numerem 500 02 76 76.
    3. Korzystający – osoba dzwoniąca na numer 500 02 76 76 w celu uzyskania wsparcia
    psychologicznego.
    4. Konsultant – przedstawiciel świadczącego usługę, będący studentem psychologii,
    udzielający wsparcia psychologicznego w ramach infolinii TeleSynergia pod numerem
    500 02 76 76.

    § 2.

    CEL I SPOSÓB DZIAŁANIA INFOLINII
    1. Usługa polega na nawiązaniu połączenia głosowego z Konsultantem.
    2. Celem działania infolinii TeleSynergia (dalej jako „Infolinia”) jest dostarczenie
    bezpłatnej, telefonicznej pomocy psychologicznej osobom dorosłym w stanie kryzysu
    psychicznego (Korzystającym), w tym poprzez udzielanie wsparcia emocjonalnego i
    rozmowę wspierającą.
    3. Infolinia przeznaczona jest wyłącznie dla osób pełnoletnich i posiadających pełną
    zdolność do czynności prawnych.
    4. Świadczący usługę oraz Konsultant nie ponoszą odpowiedzialności za podanie przez
    Korzystającego nieprawdziwych informacji na temat jego wieku (pełnoletniość) oraz
    na temat pełnej zdolności do czynności prawnych.
    5. Wsparcie psychologiczne jest udzielane tylko w języku polskim, dla osób
    znajdujących się na terytorium Polski.
    6. Konsultacje telefoniczne prowadzą studenci psychologii.
    7. Dyżury telefoniczne Konsultantów odbywają w godzinach podanych na stronie, czyli
    od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-21:00 i w wybrane weekendy.
    8. Konsultacje w ramach Infolinii są bezpłatne.
    9. Maksymalny czas trwania jednej konsultacji wynosi 30 minut.
    10. Koszt połączenia z Infolinią zgodny z taryfą operatora.
    11. Możliwość odbycia konsultacji w danej godzinie działania Infolinii przez konkretnego
    Korzystającego zależna jest od liczby i długości konsultacji innych Korzystających
    łączących się o tej samej lub wcześniejszej porze z Infolinią.
    12. Pomoc psychologiczna w ramach Infolinii ma charakter doraźnej pomocy opartej na
    wsparciu psychologicznym i emocjonalnym, nie jest formą psychoterapii
    telefonicznej.

    § 3.

    PRAWA I OBOWIĄZKI

    1. Konsultacje odbywane w ramach Infolinii mają charakter anonimowy, dane osobowe
    nie są zbierane ani gromadzone, za wyjątkiem sytuacji, gdy przepisy prawa nakładają
    odmienny obowiązek na Świadczącego usługę, w szczególności w sytuacji
    uprawdopodobnionego zagrożenia życia lub zdrowia Korzystającego.

    2. Świadczący usługę oraz Konsultant zachowają w tajemnicy wszelkie informacje
    uzyskane od Korzystającego w trakcie trwania rozmowy telefonicznej, chyba że
    odmienny obowiązek wynika z przepisów prawa.
    3. Świadczący usługę, Konsultant oraz Korzystający zobowiązują się do nienagrywania
    rozmowy oraz niepublikowania jakichkolwiek informacji z przebiegu rozmowy.
    4. Świadczący usługi nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu pomocy
    psychologicznej za pośrednictwem Infolinii, w szczególności z przyczyn
    technicznych.
    5. W przypadku stwierdzenia – na podstawie rozmowy telefonicznej w ramach
    funkcjonowania Infolinii – istnienia bezpośredniego zagrożenia zdrowia lub życia
    Korzystającego, Świadczący usługi oraz Konsultant mają prawo zawiadomić
    odpowiednie służby lub osoby najbliższe wskazane przez Korzystającego.
    6. Korzystający łącząc się z Infolinią potwierdza zapoznanie się i akceptację niniejszego
    Regulaminu.
    7. Korzystający łącząc się z Infolinią potwierdza, że jest osobą pełnoletnią, posiadającą
    pełną zdolność do czynności prawnych.
    8. W trudnej dla siebie sytuacji Konsultant może skontaktować się z psychologiem
    pełniącym dyżur w trakcie jego praktyk w TeleSynergii.

    § 4.

    POSTANOWIENIA KOŃCOWE

    Ewentualne spory związane z usługą w pierwszej kolejności będą rozwiązywane w formie
    ugody, natomiast w drugiej kolejności przez Sąd właściwy dla miejsca siedziby Świadczącego
    usługę.

    0
      0
      Koszyk
      Koszyk jest pustyWróć do sklepu