☎️ Telefon działa od poniedziałku do piątku, w godzinach 14:00–22:00 oraz w weekendy, w godzinach 11:00-22:00.
Zasady działania TeleSynergii:
To grupa studentów psychologii, którzy dyżurują przy telefonie, aby wspierać osoby w kryzysie.
📢 Jesteś studentem psychologii? Zdobądź cenne doświadczenie, pomagając innym!
👉 Zapisz się na praktyki online i rozwijaj swoje umiejętności w realnym kontakcie z osobami potrzebującymi wsparcia.
📧 Skontaktuj się z nami, aby dowiedzieć się więcej!
§ 1.
DEFINICJE
1. Świadczący usługę – Martyna Jasińska, prowadząca działalność gospodarczą pod
firmą „Centrum Psychoterapii i Coachingu Synergia Martyna Jasińska”, adres dla
doręczeń: ul. Wielka Odrzańska,18/1, 70-535 Szczecin, e-mail: zarzad@synergia-
centrum.pl, NIP 9551962277, REGON 320632399, będąca organizatorem bezpłatnej
pomocy psychologicznej w ramach infolinii TeleSynergia.
2. Usługa – bezpłatna pomoc psychologiczna w ramach infolinii TeleSynergia pod
numerem 500 02 76 76.
3. Korzystający – osoba dzwoniąca na numer 500 02 76 76 w celu uzyskania wsparcia
psychologicznego.
4. Konsultant – przedstawiciel świadczącego usługę, będący studentem psychologii,
udzielający wsparcia psychologicznego w ramach infolinii TeleSynergia pod numerem
500 02 76 76.
§ 2.
CEL I SPOSÓB DZIAŁANIA INFOLINII
1. Usługa polega na nawiązaniu połączenia głosowego z Konsultantem.
2. Celem działania infolinii TeleSynergia (dalej jako „Infolinia”) jest dostarczenie
bezpłatnej, telefonicznej pomocy psychologicznej osobom dorosłym w stanie kryzysu
psychicznego (Korzystającym), w tym poprzez udzielanie wsparcia emocjonalnego i
rozmowę wspierającą.
3. Infolinia przeznaczona jest wyłącznie dla osób pełnoletnich i posiadających pełną
zdolność do czynności prawnych.
4. Świadczący usługę oraz Konsultant nie ponoszą odpowiedzialności za podanie przez
Korzystającego nieprawdziwych informacji na temat jego wieku (pełnoletniość) oraz
na temat pełnej zdolności do czynności prawnych.
5. Wsparcie psychologiczne jest udzielane tylko w języku polskim, dla osób
znajdujących się na terytorium Polski.
6. Konsultacje telefoniczne prowadzą studenci psychologii.
7. Dyżury telefoniczne Konsultantów odbywają w godzinach podanych na stronie, czyli
od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-21:00 i w wybrane weekendy.
8. Konsultacje w ramach Infolinii są bezpłatne.
9. Maksymalny czas trwania jednej konsultacji wynosi 30 minut.
10. Koszt połączenia z Infolinią zgodny z taryfą operatora.
11. Możliwość odbycia konsultacji w danej godzinie działania Infolinii przez konkretnego
Korzystającego zależna jest od liczby i długości konsultacji innych Korzystających
łączących się o tej samej lub wcześniejszej porze z Infolinią.
12. Pomoc psychologiczna w ramach Infolinii ma charakter doraźnej pomocy opartej na
wsparciu psychologicznym i emocjonalnym, nie jest formą psychoterapii
telefonicznej.
§ 3.
PRAWA I OBOWIĄZKI
1. Konsultacje odbywane w ramach Infolinii mają charakter anonimowy, dane osobowe
nie są zbierane ani gromadzone, za wyjątkiem sytuacji, gdy przepisy prawa nakładają
odmienny obowiązek na Świadczącego usługę, w szczególności w sytuacji
uprawdopodobnionego zagrożenia życia lub zdrowia Korzystającego.
2. Świadczący usługę oraz Konsultant zachowają w tajemnicy wszelkie informacje
uzyskane od Korzystającego w trakcie trwania rozmowy telefonicznej, chyba że
odmienny obowiązek wynika z przepisów prawa.
3. Świadczący usługę, Konsultant oraz Korzystający zobowiązują się do nienagrywania
rozmowy oraz niepublikowania jakichkolwiek informacji z przebiegu rozmowy.
4. Świadczący usługi nie ponosi odpowiedzialności za przerwy w świadczeniu pomocy
psychologicznej za pośrednictwem Infolinii, w szczególności z przyczyn
technicznych.
5. W przypadku stwierdzenia – na podstawie rozmowy telefonicznej w ramach
funkcjonowania Infolinii – istnienia bezpośredniego zagrożenia zdrowia lub życia
Korzystającego, Świadczący usługi oraz Konsultant mają prawo zawiadomić
odpowiednie służby lub osoby najbliższe wskazane przez Korzystającego.
6. Korzystający łącząc się z Infolinią potwierdza zapoznanie się i akceptację niniejszego
Regulaminu.
7. Korzystający łącząc się z Infolinią potwierdza, że jest osobą pełnoletnią, posiadającą
pełną zdolność do czynności prawnych.
8. W trudnej dla siebie sytuacji Konsultant może skontaktować się z psychologiem
pełniącym dyżur w trakcie jego praktyk w TeleSynergii.
§ 4.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Ewentualne spory związane z usługą w pierwszej kolejności będą rozwiązywane w formie
ugody, natomiast w drugiej kolejności przez Sąd właściwy dla miejsca siedziby Świadczącego
usługę.