Wykształcenie:
Marząc o pracy z osobami borykającymi się z trudnościami w obszarze żywienia, uzyskałam tytuł mgr inż. technologii żywności i żywienia człowieka o specjalności: żywienie człowieka na Akademii Rolniczej w Szczecinie (obecnie ZUT). Następnie poszerzyłam swoje kompetencje, zdobywając dyplom psychologa na Wyższej Szkole Biznesu – National Louis University w Nowym Sączu, specjalizacja: psychologia kliniczna i osobowości. Jestem także absolwentką Międzywydziałowego Studium Pedagogicznego.
Brałam udział w licznych szkoleniach z zakresu Stosowanej Analizy Zachowania organizowanych przez Polskie Stowarzyszenie Terapii Behawioralnej PSTB – Czaraba w Krakowie. Jestem również trenerem TUS.
Obecnie szkolę się w nurcie Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach: ukończyłam szkolenie I stopnia w Centrum TSR w Szczecinie i wkrótce rozpoczynam szkolenie II stopnia w toruńskim Centrum Rozwiązań. W sierpniu 2024 brałam udział w szkoleniu specjalistycznym dotyczącym pracy z osobami cierpiącymi na zaburzenia odżywiania organizowanym przez Integri TSR. Jestem członkiem Polskiego Stowarzyszenia Terapeutów Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach (PSTTSR), jak również Amerykańskiego Stowarzyszenia Psychologicznego (APA). Jako praktyk metody Kids Skills: Dam radę! oraz metody Jestem z Ciebie dumny!, wprowadzam techniki TSR do pracy z małym klientem i systemem rodzinnym.
Doświadczenie:
Swoje kroki w obszarze pomocowym rozpoczęłam jako koordynator krótkoterminowych obozów wolontariackich w ośrodku MONAR’u w Gaudynkach oraz w ośrodku dla uchodźców w Weilerbach w Luksemburgu, jak również w ramach 2-letniego wolontariatu misyjnego na Madagaskarze z organizacją FidesCo.
Praktykę w obszarze psychologii zdobywałam na oddziale psychiatrii dziecięcej i młodzieżowej w Zdrojach oraz w hospicjum św. Jana Ewangelisty w Szczecinie. Pracowałam jako nauczyciel oraz terapeuta/ trener umiejętności społecznych w Integracyjnym Przedszkolu Zdrowia (oddział terapeutyczny), wspierając rozwój dzieci w spektrum autyzmu z niepełnosprawnością intelektualną, jak również prowadząc konsultacje i rozmowy psychoedukacyjne z rodzicami. Obecnie otaczam opieką dzieci z trudnościami w obszarze rozwojowym oraz społeczno-emocjonalnym w szkole podstawowej.